SISTEM SMS INFO PROCC: Anda tidak ketinggalan!

Setelah meneliti jalan yang paling baik untuk mengumpul seberapa ramai ahli ProCC untuk apa jua aktiviti rasmi ProCC. Pihak pengurusan telah bekerjasama dengan salah sebuah syarikat TELCO untuk memudahkan info terkini tentang aktiviti rasmi disampaikan dengan mudah dan cepat.

Jika anda sibuk dengan kerja harian dan tidak berkesempatan melayari laman web ProCC setiap masa? Kini anda boleh mendapat info terkini tentang aktiviti terkini ProCC terus ke telefon bimbit anda.


Setiap SMS info dari ProCC akan dikenakan bayaran RM0.50 untuk perkhidmatan TELCO.
Maksimum 4 SMS sebulan.

2 Meter Net PERAMAH Temerloh

Dijemput semua rakan-rakan HAM untuk 'check in' didalam acara ini yang diakankan pada setiap hari Rabu malam Khamis setiap minggu di V48 (146.400Mhz) .

DOKUMENTARI RADIO AMATUR

Wednesday, January 07, 2009

Mintak Bantuan Rakan2 sekalian....

Dimanakah gadis-gadis ini?

-Dimana Fatin Norrehan-


Kepada kawan-kawan yang prihatin, saya minta tolong hantarkan (forward) email ini bagi membantu Pn Siti Hawa mencari anak perempuannya FATIN NORREHAN BINTI AHMAD , 15 Tahun

KEPADA SESIAPA YANG TERLIHAT REMAJA DIATAS SILA HUBUNGI PN SITI HAWA BT MOHD NOOR [H/P : 017 - 6844 503]

Bersama-samalah kita berdoa agar beliau kembali ke pangkuan keluarga yang tidak tenteram semenjak kehilangannya dari rumah pada hari Rabu, 17/12/2008.

Terima kasih di atas bantuan rakan-rakan sekelian.

Yang benar,
Asmani Mohd Ariff
Bhg Sumber Manusia
Terasaki Electric (M) Sdn Bhd


p/s Harap dapat perpanjangkan info ini dilaman blog anda jika anda ingin membantu

(Rujukan : http://9w2hmi.blogspot.com/ )



-Dimana Rabiatul Adawiyah -


Assalamualaikum.. .
Saya memohon jasa baik anda semua, sekiranya terjumpa atau terserempak dengan beliau yang bernama Rabiatul Adawiyah Bt Ngah, sila hubungi En. Ngah atau Puan Maz nah di talian 019-7186618(hp) 07-8955761(h)atau e-mailkan ke hazlan_ngah@yahoo.com secepat yang mungkin. Anda juga boleh menghubungi balai polis yang berdekatan dengan tempat anda.Beliau hilang pada 16 Dis 2008 yang lalu.

Beliau dilihat kali terakhir memakai t-shirt berwarna hitam dan berseluar jeans berwarna biru tudung putih. Pelbagai usaha telah dijalankan namun belum berhasil.

.Sekian, terima kasih.

Yg m'mnta kerjasama
Hazlan Bin Ngah
07-55556562(office)

p/s Harap dapat perpanjangkan info ini dilaman blog anda jika anda ingin membantu

*Dua posting ni koi copy dari blog "radio amator rakan-rakan"(9w2ipt) diharap dengan sedikit usaha ni dapat membantu keluarge gadis-gadis yg hilang di atas..samalah kite berdoa agar mereka kembali ke pangkuan keluarge mereka..amin.