SISTEM SMS INFO PROCC: Anda tidak ketinggalan!

Setelah meneliti jalan yang paling baik untuk mengumpul seberapa ramai ahli ProCC untuk apa jua aktiviti rasmi ProCC. Pihak pengurusan telah bekerjasama dengan salah sebuah syarikat TELCO untuk memudahkan info terkini tentang aktiviti rasmi disampaikan dengan mudah dan cepat.

Jika anda sibuk dengan kerja harian dan tidak berkesempatan melayari laman web ProCC setiap masa? Kini anda boleh mendapat info terkini tentang aktiviti terkini ProCC terus ke telefon bimbit anda.


Setiap SMS info dari ProCC akan dikenakan bayaran RM0.50 untuk perkhidmatan TELCO.
Maksimum 4 SMS sebulan.

2 Meter Net PERAMAH Temerloh

Dijemput semua rakan-rakan HAM untuk 'check in' didalam acara ini yang diakankan pada setiap hari Rabu malam Khamis setiap minggu di V48 (146.400Mhz) .

DOKUMENTARI RADIO AMATUR

Thursday, October 27, 2011

Perarakan Merdeka Sempena Hari 1 Malaysia

MBN (Majlis Belia Negeri) ingin m'jemput ahli2 ProCC Pahang untuk bersama-sama semasa pearakan Hari 1 Malaysia.

SERAMAI 10org peserta untuk acara berjalan kaki diperlukan, manakala untuk pearakan kenderaan pula ProCC telah diberi penghormatan kepada ahli2 untuk turut serta untuk pearakan pada kali ini. Kenderaan Proton yang diperlukan adalah 2 biji Wira SE, 1 Biji Wira Sedan, 1 Biji Wira Aeroback dan 1 Biji Gen2 untuk pearakan Merdeka yang akan berlangsung di Kuantan, Pahang pada 16 Sept 2011 (Hari Jumaat). Pearakan akan bermula tepat jam 7 pagi sehingga pukul 12 tengahari.


Untuk acara jalan kaki (10org), pihak MBN memerlukan maklumat anda2 yang berminat pada hari ini (07.09.2011), paling lewat esok.


Maklumat yang diperlukan untuk acara berjalan kaki:-

Nama:
IC:
Tel:

Maklumat yang diperlukan untuk acara berkenderaan:-

Nama:
IC:
Tel:
Alamat Tempat Kerja:
No Pendaftaran Kereta:

Kepada sesiapa yang mempunyai kenalan atau sahabat yang mempunyai kenderaan Proton Putra, Proton Juara, dan Proton Arena dipersilakan. Diperlukan 2 biji kereta dari setiap model tersebut.


Sebarang pertanyaan boleh M'ghubungi saya, zack, boy atau faizal.


Sekian, Terima Kasih.