SISTEM SMS INFO PROCC: Anda tidak ketinggalan!

Setelah meneliti jalan yang paling baik untuk mengumpul seberapa ramai ahli ProCC untuk apa jua aktiviti rasmi ProCC. Pihak pengurusan telah bekerjasama dengan salah sebuah syarikat TELCO untuk memudahkan info terkini tentang aktiviti rasmi disampaikan dengan mudah dan cepat.

Jika anda sibuk dengan kerja harian dan tidak berkesempatan melayari laman web ProCC setiap masa? Kini anda boleh mendapat info terkini tentang aktiviti terkini ProCC terus ke telefon bimbit anda.


Setiap SMS info dari ProCC akan dikenakan bayaran RM0.50 untuk perkhidmatan TELCO.
Maksimum 4 SMS sebulan.

2 Meter Net PERAMAH Temerloh

Dijemput semua rakan-rakan HAM untuk 'check in' didalam acara ini yang diakankan pada setiap hari Rabu malam Khamis setiap minggu di V48 (146.400Mhz) .

DOKUMENTARI RADIO AMATUR

Sunday, June 21, 2009

Selesai dah TT Silatulrahim Procc Pahang 2009

Program selesai..........Alhamdulillah berjaya mengumpulkan 45 buah kereta ProCC Pahang dengan kehadiran lebih 60 orang di Makro Bistro Proton Edar Temerloh.......konvoi bergerak mengelilingi bandar Temerloh dan Mentakab.......havoc sekejap bandar tersebut dibuat oleh ProCC Pahang......so tahniah kepada organizer...geng kuantan , maran , jengka , temerloh . mentakab dll.....keep up the good job...
TQ to all atas kehadiran dan suporting.....73...