SISTEM SMS INFO PROCC: Anda tidak ketinggalan!

Setelah meneliti jalan yang paling baik untuk mengumpul seberapa ramai ahli ProCC untuk apa jua aktiviti rasmi ProCC. Pihak pengurusan telah bekerjasama dengan salah sebuah syarikat TELCO untuk memudahkan info terkini tentang aktiviti rasmi disampaikan dengan mudah dan cepat.

Jika anda sibuk dengan kerja harian dan tidak berkesempatan melayari laman web ProCC setiap masa? Kini anda boleh mendapat info terkini tentang aktiviti terkini ProCC terus ke telefon bimbit anda.


Setiap SMS info dari ProCC akan dikenakan bayaran RM0.50 untuk perkhidmatan TELCO.
Maksimum 4 SMS sebulan.

2 Meter Net PERAMAH Temerloh

Dijemput semua rakan-rakan HAM untuk 'check in' didalam acara ini yang diakankan pada setiap hari Rabu malam Khamis setiap minggu di V48 (146.400Mhz) .

DOKUMENTARI RADIO AMATUR

Wednesday, July 02, 2008

MEGA EYEBALL "MORIB" ASTRA



TARIKH : 05 & 06 JULAI 2008 (SABTU & AHAD)
LOKASI : PANTAI MORIB
AKTIVITI : CAMPING, BBQ, DXing, INTRODUCTION TO FOX HUNTING, FREE & EASY
BAYARAN : RM10-RM20 PER PAX (akan di tetapkan kelak. Bayaran ini adalah untuk seafood BBQ)
CALLING CHANNEL : V40 (145.500 MHz)
Pengawal Trafik Udara :9W2OO Pak Maarof
Mega Eyeball anjuran Biro Rekreasi ASTRA Selangor & Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur ini adalah berkonsepkan ‘Pot Luck’ di mana rakan-rakan adalah digalakkan untuk membawa makanan & minuman sendiri.Walau bagaimanapun, Biro Rekreasi ada menyediakan ‘hasil tangkapan laut’ yang dibekalkan oleh para nelayan di Morib. Kemudahan BBQ juga ada disediakan untuk kegunaan rakan-rakan. Terdapat juga gerai-gerai makanan yang terletak berhampiran dengan tapak perkhemahan Mega Eyeball bagi kemudahan rakan-rakan dan keluarga untuk menjamu selera.Sebarang maklumat lanjut akan di tambah dari masa ke semasa di dalam laman web ini & juga di repeater Transnasional ASTRA. Sebarang pertanyaan boleh diajukan kepada 9W2MUC Syahrul Nizam di talian 012 336 7735 atau 9w2muc@gmail.comBagi rakan-rakan yang membawa keluarga tetapi tidak selesa untukberkhemah, ada chalet yang berdekatan. anda boleh layari laman web http://www.baka.com.my/BG.htm untuk membuat tempahan. atau boleh hubungi terus di talian 03-3148 1562 fax 03-3148 1766Harga bermula daripada RM30-RM100(dari laman web astra-tengah.blogspot.com)