SISTEM SMS INFO PROCC: Anda tidak ketinggalan!

Setelah meneliti jalan yang paling baik untuk mengumpul seberapa ramai ahli ProCC untuk apa jua aktiviti rasmi ProCC. Pihak pengurusan telah bekerjasama dengan salah sebuah syarikat TELCO untuk memudahkan info terkini tentang aktiviti rasmi disampaikan dengan mudah dan cepat.

Jika anda sibuk dengan kerja harian dan tidak berkesempatan melayari laman web ProCC setiap masa? Kini anda boleh mendapat info terkini tentang aktiviti terkini ProCC terus ke telefon bimbit anda.


Setiap SMS info dari ProCC akan dikenakan bayaran RM0.50 untuk perkhidmatan TELCO.
Maksimum 4 SMS sebulan.

2 Meter Net PERAMAH Temerloh

Dijemput semua rakan-rakan HAM untuk 'check in' didalam acara ini yang diakankan pada setiap hari Rabu malam Khamis setiap minggu di V48 (146.400Mhz) .

DOKUMENTARI RADIO AMATUR

Wednesday, November 03, 2010

sekitar anual diner procc ( protonclub malaysia) ke -8 di bukit tinggi golf n country resolt pahang pada 30/10/2010

Assalammualaikum dan salam sejahtera. Salam satu Malaysia satu ProCC.
Bersyukur kita kehadrat ilahi kerana kita dapat sekali lagi berhimpun dalam satu majlis yang penuh bermakna buat ProCC. Majlis yang juga merupakan acara tahunan ProCC yang sungguh berpraktij ini. Malam Gala Anugerah Emas ProCC 2010.

kita cukup berasa bangga dengan kehadian tetamu-tetamu VVIP yang turut meraikan majlis Malam Gala Anugerah Emas ProCC 2010 yang disambut sempena Ulangtahun ProCC Motorsport yang ke-8. Tetamu-tetamu VVIP telah diundang kerana telah memberi tajaan untuk majlis ini. Berikan tepukan kepada wakil VVIP dari kakimotor sdn bhd, wakil VVIP dari Satria Neo Crews Club dan wakil VVIP dari Bernama Radio 24. Tak lupa juga terima kasih kepada
1. PROTON HOLDING BERHAD
2. SYED SERVICES CENTRE TEMERLOH
3. NRK ENTERTAINMENT
4. GEN X TRADING
5. PRAZIMA ENTERPRISE
6. TOUCH N GO Sdn Bhd
7. UNIMEC Auto Accessories
8. BERJAYA Hill Golf and Cuntry Club Bukit Tinggi
9. VERTIQA TECHNOLOGY – Hifni
10. ProCC Motorsport Penang Blogspot
11. Dan Orang perseorangan yang turut member sumbangan sama ada wang ringgit atau tenaga.

Semoga segala tajaan yang telah diberikan kepada kami untuk menjayakan majlis pada malam ini akan diberkati Allah dan hanya Allah lah yang dapat membalas budi tuan-tuan.

saya juga ingin mengucapkan Jutaan terima kasih yang tidak terhingga kepada Urusetia-urusetia dan AJK-AJK yang telah bertungkus lumus menjayakan Malam Gala Anugerah Emas ProCC 2010 ini. Tanpa kerjasama yang diberikan sudah tentu majlis seumpama ini tidak akan Berjaya. Tak lupa ribuan terima kasih kepada semua ahli ProCC dari seluruh Malaysia yang turun untuk menjayakan program ini.

ProCC HQ
ProCC Penang
ProCC Terengganu
ProCC Johor
ProCC Pahang
ProCC SeMalaysia

Ada negeri yang tidak sempat menghantar wakil dan mungkin keadaan masa yang tak mengizinkan. Kita harapkan kita dapat berkumpul pada tahun hadapan. Insyallah

Tahniah kepada semua Pemenang Anugerah!

( ucapan presiden )

askum dan salam 1 malaysia 1 procc
saya selaku wakil procc pahang mengucapkan berbnyak2 jutaan terima kasih buat semua warga pahang yang sanggup menghadirkan diri untuk annual dinner 2010
kita telah memenagi anugerah penyertaan terbanyak
tanpa u all a.d kali ni akan sunyi...
persembahan chiken dance memang sungguh ceria sporting happening dan overall semua rakan pahang malam tu memang sempoi..
harap rakan2 pahang dapat lagi suupprt event macam ni selalu..
saya juga memenagi anugerah pengurus negeri terbaik...tanpa sokongan u all semua kemenagan ini tidak bermakna....bantuan anda dan rakan2 amat diharapakn dalam menjayakan setiap event
semoga kita berjumpa lagi di lain masa dan ketika..insyaallah...rakan2 pahang rasanya semua dapat hadiah rasanya..semua malam a.d tu di rangkul oleh rakan2 pahang jer..maybe tahun ni rezeki procc pahang...tahniah pada semua sekali lagi..