SISTEM SMS INFO PROCC: Anda tidak ketinggalan!

Setelah meneliti jalan yang paling baik untuk mengumpul seberapa ramai ahli ProCC untuk apa jua aktiviti rasmi ProCC. Pihak pengurusan telah bekerjasama dengan salah sebuah syarikat TELCO untuk memudahkan info terkini tentang aktiviti rasmi disampaikan dengan mudah dan cepat.

Jika anda sibuk dengan kerja harian dan tidak berkesempatan melayari laman web ProCC setiap masa? Kini anda boleh mendapat info terkini tentang aktiviti terkini ProCC terus ke telefon bimbit anda.


Setiap SMS info dari ProCC akan dikenakan bayaran RM0.50 untuk perkhidmatan TELCO.
Maksimum 4 SMS sebulan.

2 Meter Net PERAMAH Temerloh

Dijemput semua rakan-rakan HAM untuk 'check in' didalam acara ini yang diakankan pada setiap hari Rabu malam Khamis setiap minggu di V48 (146.400Mhz) .

DOKUMENTARI RADIO AMATUR

Tuesday, April 13, 2010

PROGRAM PENANAMAN SEMULA POKOK SEDUNIA 2010

Assalammualaikum, Salam 1 Malaysia,

Saya bagi pihak rakan2 Ham di Temerloh, sukacita menjempuat menghadiri Program Penanaman Pokok Sedunia, Sempena Sambutan Hari Perhutanan Sedunia yg ke 39 yang akan diadakan pada : 22 April 2010 bermula jam 8am hingga 4pm bertempat di Jabatan Perhutanan Ladang Hutan Kemasul, Mentakab.
Pada masa yang sama satu pameran Radio Amatur turut diadakan juga sambil2 ber eyeball dan beramah mesra dengan Rakan2 Ham. Harap dapat di panjang2 kan makluman ini utk memeriahkan lagi majlis tersebut.

DIJANGKA JUGA AKAN DIRASMIKAN OLEH MENTERI BESAR PAHANG DATUK ADNAN ( 9W2PMB ) DIHARAP KSUDIAN RAKAN2 ENGHADIRI DAPAT MEMERIAHKAN LAGI MAJLIS INI
Sekian terima kasih.

--
73 and all the best

de 9W2FYZ ( FAIZAL )
Temerloh, Pahang
West Malaysia